بررسی کامل کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1

کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1 انتخابی برای فصول گرم

دیگر وقت آن رسیده است که تفکر خود از کولر های گازی و مصرف برق زیاد ان ها را فراموش کنید. از زمانی که تکنولوژی اینورتر وارد بازار شده است تمامی کولر ها از جمله کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1 به آن مجهز شده اند و دیگر قبض هایی با رقم های بالا برایتان ارسال نخواهد شد.

با خرید این کولر می توانید ساعت های گرم تابستان خود را به خنکی بهار با نسیمی ملایم در خانه سپری کنید و برای ان هزینه زیادی نیز صرف نکنید. با ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی همراه باشید تا این محصول جذاب را از برند محبوب ال جی بررسی کنیم.

کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1 را بیشتر بشناسیم

ال جی یکی از برترین برندهای تولید لوازم خانگی است که با سابقه درخشانی که دارد نیاز به هیچ معرفی ندارد. مهندسین مجرب این کمپانی محصول جدید را تولید و روانه بازار کرده اند که با مصرف کم خود و زیبایی و ظرافت ظاهری که دارند در یک نگاه شما را شیفته خود خواهند کرد. این کولر با ظرفیت 24000 برای هر فضایی در خانه مناسب می باشد.

علاوه بر محیط خانه می توانید ر محیط های اداری، کارگاه ها و ... نیز از ان بهره ببرید. در ساخت این کولر گازی از تکنولوژی تویین روتاری کندانسور استفاده شده است که در کنار تکنولوژی گلدفین سبب شده است تا دچار خوردگی نشود و طول عمر بالای داشته باشد. این بدان معنی است که با خرید آن میتوانید تا سال های سال از پرتاب باد خنک آن استفاده کنید.

این کولر از قابلیت اتوکلین نیز بی بهره نمانده و با استفاده از آن مبدل حرارتی خود را پاک میکند و دیگر باکتری ها و ... در ان جمع نمی شود و این یک امتیاز مثبت برای آن است و سلامتی شما و اعضا خانواده تان را تضمین می کند.

بررسی مشخصات فنی کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1

لوازم خانگی جز اساسی ترین وسیله هایی است که یکبار برای همیشه خریده می شود و باید قبل از خرید حسابی تحقیق کنید و نمونه ای باکیفیت و البته قدرتمند خریداری نمایید. به همین خاطر بسیار مهم است که قبل از خرید این کولر مشخصات فنی را بشناسید. فیلتر به کار رفته در آن به صورت پیش فیلتر می باشد و بازدهی گرمایشی COP آن هم برابر با 3.2 است. به برق مصرفی تک فاز نیاز دارد و برای سرمایش و گرمایش مناسب است.

یک کندانسور از نوع اینورتر در ساخت آن به کار گرفته شده است. برای آب و هوای معتدل و گرم بسیار مناسب است و نوع گاز یا همان مبرد R410 دارد و روی پنل آن نشانگری جهت نمایش وضعیت تعبیه شده است. رده مصرف انرژی A دارد و دارای استاندارد می باشد. این کولر به راحتی قادر به تصفیه هوای محیط نیز خواهد بود. قطعا از خرید چنین دستگاهی با چنین امکاناتی پشیمان نخواهید شد.

طراحی و ساختار کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1

ظاهر یک کولر جز مهم ترین مولفه ها در زمان خرید می باشد که نمی توان بی توجه از کنار آن گذشت. قدرتمند ترین کولر هم که باشد اگر از ظاهری مناسب و ایده آل بهره مند نشود جز انتخابات شما نخواهد بود. اهمیت ظاهر و طراحی آن زمانی بیشتر می شود که بخواهید برای مصارف خانگی از ان استفاده کنید. انواع طرح های مختلف برای کولر ها وجود دارد اما طراحان ال جی اینبار یک طراحی جذاب و ظریف برای این کولر در نظر گرفته اند.

خطوط صاف و کشیده به کار رفته در آن باعث شده است تا بر روی دیوار به زیبایی هرچه تمام تر خود نمایی کند. طول و ارتفاع آن نیز متناسب با نوع عملکرد آن است. یونیت خارجی این کولر در ابعاد 87*32*65 ساخته شده و وزنی برابر با 43 کیلوگرم دارد. میزان صدای یونیت خارجی هم برابر با 56 دسی بل است و هیچ صدای آزار دهنده ای وجود ندارد و با آرامش میتوانید از خنکی آن لذت ببرید.

کمپرسور کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1

یکی از مهم ترین اجزا کولر ها کمپرسور آن می باشد. مهندسین ال جی اینبار برای این محصول خود از کمپرسور اینورتر استفاده کرده اند که دارای یک پنل می باشد و به نظر می آید که بهترین انتخابی است که میتوانستند برای این کولر در نظر بگیرند. البته تنها از یک کمپرسور استفاده شده است که هرچند جواب گوی نیاز مصرف کنندگان است اما بیشتر بودن آن نیز خالی از لطف نبود و میتوانست از این کولر یک غول بزرگ برای باد های سرد ایجاد نماید که قطعا بر روی قیمت آن نیز تاثیر مستقیمی داشت.

امکانات کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1

اگر تا کنون متصور بودید که از کولر گازی تنها برای سرمایش استفاده می شود یک خبر خوب برای شما داریم و آن اینکه میتوانید از امکانات گرمایشی این کولر نیز در فصول سرد استفاده کنید. خرید این کولر یک معماله دو سر سود خواهد بود که در تمامی ماه های سال قابل استفاده است. ظرفیت گرمایش آن برابر با 3500 – 22000 – 24500 می باشد و ظرفیت سرمایش آن هم برابر با 3500 – 22000 – 24500 است. این کولر باد سرد و گرم خود را تا فاصله 13 متری پرتاب می کند و در هر جای سالن که باشید میتوانید از ان سود ببرید و به راحتی برای مکان های بزرگ نیز از ان استفاده کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده هملنطور که در بالا نیز اشاره شد تصفیه هوا نیز از دیگر امکانات این فرزند جدید ال جی است که باعث شده است تا از دیگر اعضای خانواده ال جی پیشی بگیرد و جز محبوب ترین ها در بازار شناخته شود که توانسته است خریداران را از خود راضی نگه دارد.

اقلام همراه کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1 شامل چه مواردی است؟

کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1 به صورت دیواری است و بر روی دیوار نصب می شود. شما نمی توانید به راحتی جهت تنظیم آن دستتان را دراز کنید و ان را بر روی درجه مد نظر قرار دهید. واضح است که برای انجام ان به یک کنترل نیاز دارید که ال جی فکر همه جایش را کرده است و در کنار این کولر یک کنترل کوچک با مقاومت بالا طراحی کرده است که بتوانید از فاصله دور نیز ان را به دلخواه خود تنظیم کنید.

علاوه بر ریموت کنترل لوله های لازم جهت اتصال کولر و مخزن آن نیز به حداکثر میزان لازم در کنار کولر عرضه می شود که می توانید به راحتی از ان برای نصب کولر گازی استفاده کنید.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که اغلب فروشگاه های نامعتبر اقدام به تعویض اقلام همراه محصول نموده و آن ها را با اقلام اقلبی و بی کیفیت تعویض نموده که این امر دچار خلل در کار کولر میشود و علاوه بر آن خرابی های زیادی را به بار می آورد برای پیشگیری از این کار بهتر است از فروشگاه های معتبر و صاحب نام خرید نموده.

نصب کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1

نصب این کولر به راحتی در هر فضایی امکان پذیر است. حداکثر ارتفاعی که برای لوله کشی آن در نظر گرفته شده است 10 متر می باشد. علاوه بر ارتفاع حداکثر طول لوله کشی آن هم برابر با 20 متر است. لوله رفت آن قطری برابر با 1.4 دارد و قطر لوله برگشت آن هم برابر با 5.8 می باشد. برای نصب آن حتما به مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی مراجعه کنید.

بهتر است به سراغ مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی بروید و برای نصب از ان ها کمک بگیرید چرا که دارای ضمانت 10 ساله می باشد و برای بهره مندی از این ضمانت باید نماینده ال جی آن را امضا نماید. از طرفی دیگر با خیالی آسوده از آن استفاده خواهید کرد و دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت.

با کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1 نگران قطعی برق نباشید!

یکی از امتیازات مثبتی که این کولر دارد این است که در زمان قطعی برق نیز میتواند نیاز شما را برطرف سازد. قطعی برق در فصل گرم تابستان مخصوصا در هنگام ظهر میتواند بسیار وحشتانک باشد البته نه تا وقتی که این کولر را دارید چرا که آمپر ان بر عکس دیگر کولر های گازی قابلیت تنظیم دارد و شما میتوانید با اتصال آن به ژنراتور یا همان موتور برق ها به راحتی از ان استفاده نمایید و نگران خاموش شدن آن نباشید.

قیمت خرید کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1

قیمت خرید این محصول با توجه به امکانات و مشخصاتی که دارد بیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. با خرید این کولر خنکی هوای خانه خود را تا چندین سال بعد تضمین خواهید کرد. میتوانید این محصول را از شهر بانه خریداری نمایید و از قیمت ارزان ان سود ببرید. بانه دارای بازار آزاد می باشد و قیمت های آن به نسبت دیگر مناطق بسیار کمتر می باشد.

در نهایت اگر بخواهیم نگاه کلی بر این محصول بندازیم:

مزایا:

  • نصب ساده و راحت
  • وزن کم
  • قدرت بالا
  • کمپرسور اینور تر دوگانه
  • ظاهری شیک و مدرن

معایب:

اگر این محصول را خریداری کردید به این نکته خواهید رسید که نمی توان نقصی برای ان در نظرگرفت. طراحان ال جی برای ساخت آن سنگ تمام گذاشته اند. اگر خیلی ریز بین باشیم شاید بتوان عدم رنگبندی مناسب برای این کولر را جز معایب ان در نظر گرفت. ناگفته نماند که این کولر در دو رنگ سفید و نقره ای عرضه شده است.

قبل از خرید کولر گازی نیاز های خود را لیست کنید و با توجه به اولویت بندی ان محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. نگران قیمت هم نباشید چرا که قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است و یک بار برای تمامی عمر آن را خریداری خواهید کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مقالات آموزشی تعمیر و نگهداری لوازم خانگی ال جی

  • ID

بدون شک برای فرار از گرمای تابستان در هر منزل و یا هر محیط کاری وجود وسایل سرمایشی مناسب ضروری است. برای رهایی از گرما و خنک کردن، روش های مختلفی ...

در دنیای رقابت لوازم خانگی شاید دو رقیب قدیمی و همیشگی ال جی و سامسونگ بوده و هستند. این دو شرکت با قدرت همیشه مقابل هم بوده و در تلاشند تا رتبه فروش ...

کولر گازی 24000 ال جی مدل NF249SQ1 انتخابی برای فصول گرم

دیگر وقت آن رسیده است که تفکر خود از کولر های گازی و مصرف برق زیاد ان ها را فراموش کنید. از ...

در دنیای امروزی که تکنولوژی بخش قابل توجهی از زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده است، لوازم خانگی به عنوان بخش اساسی از این تغییرات به شمار می‌روند. اما ...

در مقاله حاضر به بررسی بایدها و نبایدهای استفاده از کولر گازی ال‌جی می‌پردازیم. کولر گازی یکی از وسایل ضروری در فصل‌های گرم سال است که برای خنک کردن ...

کولرهای گازی الجی با تکنولوژی پیشرفته و عملکرد برتر خود، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای خنک کردن فضاهای داخلی در فصل گرما هستند. این دستگاه‌ها با ...
هوای خنک و راحت در تابستان‌های گرم و آزاردهنده از اولویت‌های هر فرد و خانه‌ای است. استفاده از کولر گازی الجی، یکی از راه‌های ارائه هوای خنک و مطبوع ...
تعویص بلبرینگ لباسشویی الجی÷

 یکی از رایج ترین خرابی های ماشین لباسشویی الجی، خرابی بلبرینگ و کاسه نمد لباسشویی الجی میباشد که معمولا در اثر خرابی بلبرینگ لباسشویی الجی، لباسشویی ...

نمایندگی لوازم خانگی ال جی در تهران همراه شماست تا مشکلات مربوط به هرکدام از لوازم منزل شما را برطرف سازد.

ما در تمام نقاط شهر تهران دارای شعب ...

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران توسط مجرب ترین تکنیسین ها

اگر هرگونه مشکلی اعم از روشن نشدن، خاموش و روشن شدن، ایجاد خط های عمودی، شطرنجی شدن صفحه ...

مشکل یخساز ساید بای ساید ال جی

مشکل یخساز ساید بای ساید ال جی

در این مقاله از سری مقالات مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی سعی شده به مشکل یخساز ساید بای ساید ال جی پرداخته شود تا در ...

اگر با مشکل قفل شدن درب ماشین لباسشویی ال جی مواجه هستید، ادامه مطلب به شما کمک می کند که ضمن شناخت دلایل بروز این مشکل، آن را برطرف کنید. گاهی پیش ...

یکی از نکات مهم قبل از استفاده از ماشین ظرفشویی طریقه چیدن صحیح ظروف داخل ماشین ظرفشویی است به صورتی که اگر این کار به درستی انجام نشود باعث ایجاد ...

علائم و نوشته های روی دیسپلی یا همان صفحه نمایش مایکروویو الجی به چه معناست؟ در ادامه با الجی کاستومرز همراه باشید تا به بررسی و معرفی علائم و چراغ ...

 در سال‌های اخیر، سازندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی، هر چه بیشتر به سمت راه‌ و روش‌های ارزان‌تر تولید ماشین لباسشویی جذب شده‌اند. یکی از راه‌هایی ...

ماشین ظرفشویی یکی از دستگاه‌هایی است که کار را تا حد زیادی برای ما آسان کرده؛ به این شکل دیگر نیاز نیست بعد از صرف غذا و در ساعت استراحت ظرف‌ها را ...

تعمیر برد ماشین لباسشویی الجی

آموزش تعمیر برد ماشین لباسشویی الجی، در این آموزش ما قصد داریم تا به معرفی و عیب یابی برد ماشین لباسشویی الجی بپردازیم تا در صورت امکان، خود بتوانید ...

یکی از خطرناک ترین وسایل در بین سایر لوازم خانگی، مایکروفر ال جی است و اگر کوچکترین خرابی در آن بوجود آید بدون دانش و تخصص کافی آن را تعمیر ...

دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی می‌تواند به مسائل مختلفی، از یک مشکل کوچک تا بزرگ گرفته مربوط باشد. اما شما با دانستن علت صدای لباسشویی ال جی ...

لاستیک یا نوار درب یخچال ال جی یکی از مهمترین اجزای یخچال ال جی است که در کارکرد آن بسیار موثر است. نوار یا لاستیک دور درب یخچال ال جی از ورود هوای ...

امروزه استفاده از یخچال‌های ساید بای ساید ال جی امری متداول است و می‌توان یک یخچال از این مدل را در بیشتر خانه‌‌ها پیدا کرد. از مزایای یخچال‌های ساید ...

آیا تا به حال به این فکر کردید که شاید ماشین لباس‌شویی ال جی شما خراب شود؟ آن وقت تکلیف لباس‌های کثیف چه می‌شود؟ اگر حتی تصور شستن لباس با دست سخت ...

تاریخچه و اساس مایکروفر

در سال 1945 دکتر (پرسی لی بارون اسپنسر)   DR.SPENCER در شرکت (RAYTHEON شرکت تحقیقات رادار در آمریکا) پس از انجام آزمایشات تحقیقاتی روی موج ناگهان ...

اهمیت استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی

وﺟﻮد ﺳﺨﺘﻲ آب و ﺳﺎﻳﺮ اﻣﻼح ﻏﻴﺮ ﻣﺤﻠﻮل در آب ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻳﻚ ﻣﺎﻧﻊ از ﻛاراﻳﻲ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻇﺮﻓﺸﻮﻳﻲ ﻣﻲ ﻛﺎﻫﺪ، اﻣﻼح ﻣﻌﺪﻧﻲ و ﺳﺨﺘﻲ آب ﺑﺎﻋﺚ اﻳﺠﺎد ﻟﻜﻪ و ﻳﺎ ﻳﻚ ﻻﻳﻪ ﺳﻔﻴﺪ ﺑﺮ ...

ماشین لباسشویی لباس ها را خوب نمی شوید

1- مقدار لباس چک شود چنانچه بیش از ظرفیت دستگاه باشد طبیعتا خوب  نمی شوید.

2- مقدار مواد شوینده چک شود این مقدار باید متناسب با میزان لباس و نوع آن ...

افزایش طول عمر سبزیجات در یخچال

ا- میوه و سبزیجات نباید بصورت شسته شده داخل یخچال قرار بگیرند. چون رطوبت که بالا می رود عمر کوتاه تری پیدا می کنند.(بصورت نشسته در یخچال نگهداری شود ...

Load More

تعمیرچی

 

گروه خدماتی تعمیرچی با 25 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات و تعمیرات لوازم خانگی ، مفتخر است با بیش از 500 تکنسین فعال ، خدمات سرویس و نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

 اطلاعات تماس دفتر مرکزی

 

تلفن : 91001680 - 021

آدرس :  تهران، اتوبان نواب بعد از پل کمیل مرکز خدمات تعمیرچی​

 

سایر درگاه های ارتباطی ما

 

 اینستاگرام : tamirchi724

 واتساپ :     Tamirchi

 ایمیل :  [email protected]