0

 

تعمیر پدال یا تیغه داخل دیگ ماشین لباسشویی الجی LG

در سال‌های اخیر، سازندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی، هر چه بیشتر به سمت راه‌ و روش‌های ارزان‌تر تولید ماشین لباسشویی جذب شده‌اند. یکی از راه‌هایی که گویا سد راه تولیدکنندکان در این کار شده است، پدال‌های دیگ ماشین لباسشویی یا نگهدارنده‌ی آن است، که به نظر می‌رسد کیفیت آنها نسبت به هر زمان دیگری بیشتر کاهش یافته و بیشتر از قبل می‌شکنند.

ارائه‌ی این ایده که اگر ماشین لباسشویی اصلا پدالی نداشت خیلی بهتر و کارآمدتر می‌شد، بسیار وسوسه کننده است؛ اما موضوع فقط این نیست و دلایل دیگری هم برای وجود پدال هست. درست مثل ماشین لباسشویی‌های الجی، وجود پدال‎‌های قابل تعویض در دیگ، می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد.

اگر دیگ ماشین لباسشویی اصلا پدال یا نگهدارنده‌ی قابل تعویض نداشت، و آنها را هنگام ساخت دیگ، در داخل بدنه‌ی فولادی آن جای‌گذاری می‌کردند (که اغلب سازنده‌ها از این روش استفاده می‌کنند)، آن وقت مجبور بودید هر بار برای تعمیر، کل دیگ ماشین لباسشویی را تعویض کنید؛ که نه تنها راهی برای کاهش هزینه‌ها و ارزان تمام شدن نیست، بلکه بسیار هم گران خواهد بود. حتی بدتر از آن، هیچ راهی هم برای جایگزین کردن قطعات آسیب دیده و بیرون آوردن لباس‌های گیر کرده در دیگ، پیدا نمی‌کردید و در آخر مجبور بودید یک ماشین لباسشویی جدید خریداری کنید.

 در صورت هرگونه مشکل فنی در لباسشویی الجی خود می توانید با الجی کاستومرز در تماس باشید، تعمیرکاران ما در قزوین در صورت بروز هرگونه مشکل، آماده ارائه خدمت به شما هستند.

 

دلایل شکستن پدال‌های ماشین لباسشویی الجی LG چیست؟

استفاده بیش‌ازحد از ماشین لباسشویی و قدیمی شدن قطعات و عدم توجه به قرارگیری پدال‌ها در جای مخصوص خودشان می‌تواند از دلایل شکستن پدال‌ها باشد، پدال‌ها درواقع نگه‌ دارنده‌هایی از جنس پلاستیک هستند که در به دلیل استفاده بیش‌ ازحد افراد از ظرفیت ماشین لباسشویی و شستن وسایلی که نباید با ماشین لباسشویی شسته شوند دچار آسیب و شکنندگی می‌شوند.

شست و شوی وسایلی که نباید با ماشین لباسشویی شسته شوند مانند قالیچه‌های کوچک، کتونی و پر کردن دیگ ماشین لباسشویی با لوازم سنگین می‌تواند موجب ایراد و خرابی در پدال‌های ماشین لباسشویی شود.

 

 

رعایت نکات ایمنی در جهت حفظ و نگهداری پدال دیگ ماشین لباسشویی الجی LG

شما باید نکات ایمنی در جهت حفظ و نگهداری پدال دیگ ماشین لباسشویی را به خوبی بدانید تا خیلی دیرتر مجبور به تعویض پدال دیگ ماشین لباسشویی شوید.

از پر نمودن دیگ‌ ماشین لباسشویی بیش از حد مجاز اجتناب کنید.

با ماشین لباسشویی صرفا لباس ها را بشویید و از شستن کفش و یا لوازم دیگر خودداری کنید.

از پر نمودن دیگ ماشین لباسشویی با اجسام و لوازم سنگین خودداری کنید.

پیس از آن که اقدام به تعویض پدال دیگ ماشین لباسشویی کنید، حتما عیب یابی صحیح و اصولی را انجام دهید.

گاهی امکان دارد که پدال دیگ ماشین لباسشویی نشکسته و فقط شل شده باشد.

 

 

تعویض پدال دیگ ماشین لباسشویی الجی LG

تعویض پدال دیگ ماشین لباسشویی، در انواع ماشین ها، دارای سه قابلیت، آسان، نیمه آسان و سخت است. در این مطلب به توضیح هر کدام به صورت جداگانه پرداخته ایم. ضمن این که شما می توانید به راحتی نحوه تعویض پدال دیگ ماشین لباسشویی خود را از بین آن ها تشخیص دهید و اقدامات لازم را در این جهت انجام دهید توجه داشته باشید که الجی کاستومرز در این مطلب به نحوه نگهداری و مراقبت از پدال دیگ ماشین لباسشویی پرداخت تا دیرتر مجبور به تعویض آن شوید.

 

تعویض پدال‌های با قابلیت آسان

برای تعویض برخی پدال‌ها تنها کافی است گیره‌های مخصوص تعبیه‌شده و پیچ‌های موجود را با استفاده از یک پیچ گوشی دو سو بازکرده و به تعویض پدال اقدام کنید.

 

تعویض پدال‌های بعضی از ماشین‌های لباسشویی، بسیار آسان است و می‌توانید این کار را تنها با باز و بسته کردن گیره‌ی مخصوص آن یا پیچاندن پیچ آن، مثل آب خوردن انجام دهید. دسترسی برای انجام این کار، از بالای پدال دیگ به راحتی امکان پذیر است و این پدال‌‌ها طوری طراحی شده‌اند که بتوان آنها را بدون دردسر و زحمت زیاد تعویض کرد. ولی هر روزه تعداد ماشین‌های با سیستم تعویض سخت‌تر، در حال افزایش است.

بعضی از ماشین‌ها لباسشویی، برای تعویض پدال‌ها فقط به یک پیچ‌گوشتی دو سو با سر تخت نیاز دارند تا با آن پیچ مخصوص را باز کنند و پدال را بیرون بیاورند، انجام این کار، راحت‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. پدال‌هایی که از پلاستیک مرغوب ساخته شده‌اند و به مراتب جنس بهتری دارند، طول عمر بیشتری داشته و کمتر دچار شکستگی می‌شوند ولی در مقابل، بدون هیچ جای تعجبی، قیمت آنها بسیار بیشتر است.

دلیل اینکه شیوه‌ی تعویض پدال‌ها، برای کاربری آسان طراحی شده، این است که بتوان هنگام خرابی، لباس‌های گیرکرده در داخل دیگ را به راحتی و بدون کمک یک متخصص و مهندس حرفه‌ای، از داخل آن بیرون آورد. اینجاست که به مزیت‌ها و منافع یک ماشین لباسشویی با قابلیت تعویض آسان پدال، پی می‌برید. ماشین لباسشویی‌های الجی، آسان‌ترین روش تعویض پدال را طراحی کرده‌اند و مراحل انجام این کار را به سادگی در دفترچه‌ی راهنمای آن ذکر کرده‌اند؛ که البته نمی‌توانید نمونه‌های مشابه زیادی در بازار پیدا کنید چنین امکانی را برایتان فراهم کرده باشند.

در صورت هرگونه مشکل فنی در لباسشویی الجی خود می توانید با الجی کاستومرز در تماس باشید، تعمیرکاران ما در قزوین در صورت بروز هرگونه مشکل، آماده ارائه خدمت به شما هستند.

 

نحوه تعویض پدال دیگ ماشین لباسشویی LG با قابلیت تعویض پدال نیمه آسان

طریقه تعویض پدال دیگ ماشین لباسشویی با قابلیت تعویض نیمه آسان، برای بسیاری از ماشین های لباسشویی امکان پذیر است. اما باید بدانید که تعویض پدال دیگ ماشین لباسشویی، به طور کلی نیاز به مهارت و تجربه دارد.

در این روش، پدال دیگ ماشین لباسشویی توسط پیچ و یا کلید های قفل کننده در ساختار ماشین لباسشویی جای گرفته است.

شما می توانید این کلید را به سمت بیرون فشار دهید.

حال آن را به سمت پایین بکشید.

شما برای این کار نیاز به یک آچار مخصوص دارید.

حال پدال دیگ ماشین لباسشویی جدید و نو را در جای خود قرار دهید.

سپس کلید را مجدد در جای خود قرار دهید.

در غیر این صورت، پدال دیگ ماشین لباسشویی، به درستی کار نخواهد کرد.

اگر ابزار آلات مخصوص را در منزل ندارید، می توانید برای تعویض پدال دیگ ماشین لباسشویی خود با تکنسین الجی کاستومرز در قزوین در تماس باشید.

بیشترین مورد شکستگی و تعمیر مجدد، در ماشین لباسشویی‌های هات‌پوینت و ایندزیت رخ می‌دهد. و دلیل عمده‌ی آن، این است که پدال‌های نگه‌دارنده‌ی دیگ، توسط شرکت سازنده، در جای اشتباهی و یا به روش اشتباهی، تعبیه شده‌اند؛ به همین دلیل زود به زود، می‌شکنند و یا از جایشان در می‌روند و شما را مجبور به خریداری قطعات تازه می‌کنند. درست است که پدال ماشین لباسشویی قیمت چندانی ندارد و اصلا گران نیست، اما تعویض مکرر آن مایه‌ی عذاب است.

فوت کوزه‌گری و حقه‌ای که معمولا تعمیرکاران و افراد متخصص درباره‌ی پدال‌ها به شما نمی‌گویند، در دل “کلیدهای قفل‌کننده‌ی” آن نهفته است.

کلید کوچکی وجود دارد که برای تعویض پدال‌ها باید ابتدا آن را به سمت بیرون فشار داده و بعد پایین بکشید، البته برای این کار، به آچار مخصوص نیاز دارید و یا اینکه می‌توانید خودتان ابتکار به خرج دهید و از وسیله‌ای شبیه به آن استفاده کنید. اگر کلید را پس از اتمام کار به درستی بر سر جایش قرار ندهید، پدال بعد از مدتی شل می‌شود و دوباره می‌شکند.

تمامی تامین کنندگان قطعات ماشین لباسشویی، از این حقه آگاهند و به خوبی هم می‌دانند که علت اصلی شکستن پدال، در حقیقت خوب جا نزدن کلید آن است ولی انتظار نداشته باشید که هنگام تعویض، شما را مقصر جلوه ندهند، بلکه تمامی تقصیرات را هم به گردن خودتان می‌اندازند.

نوع دیگری هم از پدال‌ وجود دارد که از زیر دیگ، باید به آنها دسترسی پیدا کرد. بدون شک تعویض این نوع از پدال‌ها، دردسر و چالش بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت اما با این حال، باز هم می‌توانید به راحتی با آچار مخصوص، از زیر ماشین لباسشویی به آن دسترسی پیدا کنید و آنرا تعمیر کنید. این نوع از پدال، پیچ مخصوصی در زیر دیگ دارند که نگه‌دارنده‌ی دیگ را در سر جایش حفظ می‌کند. تنها راه دسترسی به این پیچ، از زیر ماشین، پشت شلنگ تخلیه‌ی آب، در کنار مخزن آن است.

 

تعویض پدال با قابلیت سخت

بعضی از ماشین‌های لباسشویی هم هستند که تعویض پدال دیگ در آنها بسیار سخت است و انجامش کار هر کسی نیست. دوستانه به شما توصیه می‌کنیم، از یک متخصص و تعمیرکار حرفه‌ای ماشین لباسشویی کمک بگیرید، مگر اینکه خودتان واقعا مهارت و اعتماد به نفس لازم را داشته باشید.

ولی اگر به دنبال چالش هستید و از بریدن دست‌هایتان و ماجراجویی ترسی ندارید، پس راحت باشید و به کارتان ادامه دهید.

در برخی از مدل ها، پدال دیگ در آن، نه با یک پیچ نگهدارنده، بلکه با دوتا در سر جایش محکم شده. یکی در جلوی دیگ، و دیگری در قسمت پشتی و عقب آن. اکنون مشکل اصلی، پیدا کردن راهی برای دسترسی به پیچ پشتی است که البته چندان هم کار آسانی نیست، مگر اینکه ما راهش را به شما نشان دهیم. ولی خب چون شما تعمیرکار حرفه‌ای ماشین لباسشویی نیستید، مدتی طول می‌کشد تا متوجه شوید که اوضاع از چه قرار است.

 

قبل از تعویض پدال در این نوع ماشین‌ها، دستگاهتان را خاموش‌کنید و از برق بکشید، شلنگ تخلیه که در قسمت پایین دستگاه به پمپ وصل شده را از جایش دربیاورید، برای تعویض پدال باید دستگاه به عقب خم‌شده و زاویه 45 درجه با زمین داشته باشد که رفتن به زیر دستگاه ساده‌تر شود.

 معمولاً در اکثر ماشین‌های لباسشویی در قسمت زیر دستگاه درپوش وجود ندارد در صورت وجود آن را به‌آرامی بازکنید، حالا به‌راحتی می‌توانید پیچ نگه‌دارنده را پیداکرده و به‌وسیله پیچ‌گوشتی مخصوص (ستاره‌ای) پیچ را بازکنید، سپس پدال شکسته شده و دارای آسیب را از جای خود خارج کنید و آن را تعویض کنید.

در انتها در صورت مشاهدهٔ درز در اطراف شلنگ تخلیه دستگاه از طریق چسب مخصوص اقدام به درزگیری کنید.

 

 

خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی الجی کاستومرز

برای تعویض پدال‌های هر نوع ماشین لباسشویی می‌توانید از طریق شماره‌های درج‌ شده در سایت با متخصصان ما در تماس بوده و از دانش و مهارت آن‌ها بهره بگیرید.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مقالات آموزشی تعمیر و نگهداری لوازم خانگی ال جی

  • ID
تعویص بلبرینگ لباسشویی الجی÷

 یکی از رایج ترین خرابی های ماشین لباسشویی الجی، خرابی بلبرینگ و کاسه نمد لباسشویی الجی میباشد که معمولا در اثر خرابی بلبرینگ لباسشویی الجی، لباسشویی ...

نمایندگی لوازم خانگی ال جی در تهران همراه شماست تا مشکلات مربوط به هرکدام از لوازم منزل شما را برطرف سازد.

ما در تمام نقاط شهر تهران دارای شعب ...

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران توسط مجرب ترین تکنیسین ها

اگر هرگونه مشکلی اعم از روشن نشدن، خاموش و روشن شدن، ایجاد خط های عمودی، شطرنجی شدن صفحه ...

مشکل یخساز ساید بای ساید ال جی

مشکل یخساز ساید بای ساید ال جی

در این مقاله از سری مقالات مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی سعی شده به مشکل یخساز ساید بای ساید ال جی پرداخته شود تا در ...

اگر با مشکل قفل شدن درب ماشین لباسشویی ال جی مواجه هستید، ادامه مطلب به شما کمک می کند که ضمن شناخت دلایل بروز این مشکل، آن را برطرف کنید. گاهی پیش ...

یکی از نکات مهم قبل از استفاده از ماشین ظرفشویی طریقه چیدن صحیح ظروف داخل ماشین ظرفشویی است به صورتی که اگر این کار به درستی انجام نشود باعث ایجاد ...

علائم و نوشته های روی دیسپلی یا همان صفحه نمایش مایکروویو الجی به چه معناست؟ در ادامه با الجی کاستومرز همراه باشید تا به بررسی و معرفی علائم و چراغ ...

 در سال‌های اخیر، سازندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی، هر چه بیشتر به سمت راه‌ و روش‌های ارزان‌تر تولید ماشین لباسشویی جذب شده‌اند. یکی از راه‌هایی ...

ماشین ظرفشویی یکی از دستگاه‌هایی است که کار را تا حد زیادی برای ما آسان کرده؛ به این شکل دیگر نیاز نیست بعد از صرف غذا و در ساعت استراحت ظرف‌ها را ...

تعمیر برد ماشین لباسشویی الجی

آموزش تعمیر برد ماشین لباسشویی الجی، در این آموزش ما قصد داریم تا به معرفی و عیب یابی برد ماشین لباسشویی الجی بپردازیم تا در صورت امکان، خود بتوانید ...

یکی از خطرناک ترین وسایل در بین سایر لوازم خانگی، مایکروفر ال جی است و اگر کوچکترین خرابی در آن بوجود آید بدون دانش و تخصص کافی آن را تعمیر ...

دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی می‌تواند به مسائل مختلفی، از یک مشکل کوچک تا بزرگ گرفته مربوط باشد. اما شما با دانستن علت صدای لباسشویی ال جی ...

لاستیک یا نوار درب یخچال ال جی یکی از مهمترین اجزای یخچال ال جی است که در کارکرد آن بسیار موثر است. نوار یا لاستیک دور درب یخچال ال جی از ورود هوای ...

امروزه استفاده از یخچال‌های ساید بای ساید ال جی امری متداول است و می‌توان یک یخچال از این مدل را در بیشتر خانه‌‌ها پیدا کرد. از مزایای یخچال‌های ساید ...

آیا تا به حال به این فکر کردید که شاید ماشین لباس‌شویی ال جی شما خراب شود؟ آن وقت تکلیف لباس‌های کثیف چه می‌شود؟ اگر حتی تصور شستن لباس با دست سخت ...

تاریخچه و اساس مایکروفر

در سال 1945 دکتر (پرسی لی بارون اسپنسر)   DR.SPENCER در شرکت (RAYTHEON شرکت تحقیقات رادار در آمریکا) پس از انجام آزمایشات تحقیقاتی روی موج ناگهان ...

اهمیت استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی

وﺟﻮد ﺳﺨﺘﻲ آب و ﺳﺎﻳﺮ اﻣﻼح ﻏﻴﺮ ﻣﺤﻠﻮل در آب ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻳﻚ ﻣﺎﻧﻊ از ﻛاراﻳﻲ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻇﺮﻓﺸﻮﻳﻲ ﻣﻲ ﻛﺎﻫﺪ، اﻣﻼح ﻣﻌﺪﻧﻲ و ﺳﺨﺘﻲ آب ﺑﺎﻋﺚ اﻳﺠﺎد ﻟﻜﻪ و ﻳﺎ ﻳﻚ ﻻﻳﻪ ﺳﻔﻴﺪ ﺑﺮ ...

ماشین لباسشویی لباس ها را خوب نمی شوید

1- مقدار لباس چک شود چنانچه بیش از ظرفیت دستگاه باشد طبیعتا خوب  نمی شوید.

2- مقدار مواد شوینده چک شود این مقدار باید متناسب با میزان لباس و نوع آن ...

افزایش طول عمر سبزیجات در یخچال

ا- میوه و سبزیجات نباید بصورت شسته شده داخل یخچال قرار بگیرند. چون رطوبت که بالا می رود عمر کوتاه تری پیدا می کنند.(بصورت نشسته در یخچال نگهداری شود ...

Load More

تعمیرچی

 

گروه خدماتی تعمیرچی با 25 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات و تعمیرات لوازم خانگی ، مفتخر است با بیش از 500 تکنسین فعال ، خدمات سرویس و نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

 اطلاعات تماس دفتر مرکزی

 

تلفن : 91001680 - 021

آدرس : میدان توحید ستارخان مرکز خدمات تعمیرچی

 

سایر درگاه های ارتباطی ما

 

 اینستاگرام :tamiirchii@  

 واتساپ :     Alorepair@ 

 ایمیل :  [email protected]